Teknisk know-how med GRATIS support – naturligvis
Alt er svært når man skal forsøge sig første gang. Det ved vi godt hos Webactor. Derfor er vi også med hele vejen fra teknisk opstart til afsluttende support.
Webactor er dit All-in-one bureau, og vi er til for at hjælpe dig. Derfor hjælper vi også med alt lige fra domæne -og webhotel teknik, over indstillinger el. opsætning af eksterne web funktioner / applikationer til eksempelvis grafisk opsætning, hvor kunder ønsker at informerer eller brande et kampagne / messe tilbud m.v. Webactor har en lang og bred erfaring inden for web relaterede applikationer, moduler og software. Ydermere tilbyder vi opfølgende support på de opgaver vi har været tæt involveret i.
Husk på – Det koster ikke at spørge (Det gør det i al og fald ikke hos Webactor).
Ja – Webactor hjælper med teknik og support.
Hos Webactor vil vi rigtigt gerne hjælpe med opsætning og implementering af eksterne script funktioner og applikationer. Det kunne eksempelvis være en restaurant eller cafe, som skal have opsat et bordbestillings modul på hjemmesiden, og hvor selve bestillings systemet leveres af en ekstern leverandør. Eller at man ønsker at få implementeret en nyhedsbrevs formular ( Eks. MailChimp) på hjemmesiden. Uanset hvad det drejser sig om, er Webactor altid behjælpelig.
Typisk teknik og support hjælp.
✓ Opsætning / Implementering af eksterne bestillings moduler / plugin.
✓ Opsætning / Implementering af betalings gateways til webshop systemer.
✓ Opsætning Google tags ( Analytics – Google Tag Manager).
✓ Implementeringen af eksterne analyse værktøjer.
✓ Indsættelses af nyhedsbrevs formular (Eks. MailChimp / Campaign Monitor / Ubivox).
✓ Indsættelse af eksterne scripts mellem shop systemet Woocommerce og regnskabs / faktura systemet Dinero.
✓ Script indsættelse af Jquery kald til Google CDN – mhb. på hastigheds optimering af hjemmesider.
✓ Opsætning af Google reCAPTCHA verificering af online kontakt / oprettelses formular.
✓ Implementering og opsætning af video- og podcast elementer (Eks. Youtube og Vimeo).
Seneste cases
En kunder henvendte sig og efterlyste opsætning af udenlands telefon nummer til et webshop som skulle lanceres i en række skandinaviske lande.
Webactor opsætte en Skype konti med oprettelses af udenlands telefon nummer. ca. 1 time efter var telefon nummeret oprettet, og kunden var klar til at servicere sine skandinaviske kunder pr. telefon.
En kunde henvendte sig og havde behov for at en række brugere / e-mail konti / og fælles kalender funktion.
Webactor etablerede adgang til Google G Suite, hvor både domæne / DNS kan håndteres. Kunden kunne efter ca. 3 timer oprette 10 gratis brugere med hver deres e-mail og fælles kalender funktion.
En kunde ønskede at sælge sine produkter på Amazon, med primært fokus på det tyske marked.
Webactor opsatte en konto på Amazon Seller Central, og indlagde herefter første produkt, således kunden selv kunne forsætte. Efter et par dage var samtlige produkter online på Amazon, og kunden var nu klar til online salg på det tyske marked.